BLUEZ VIBE
Deze band straalt het motto uit van zangeres Florine Saeroon "feeling good in the blues". Muziek die je voelt, recht uit het hart. Deze muzikanten brengen een energieke mix van blues, soul tot rock.
Optreden bijwonen?
jan.lesprit@upcmail.nl
of stuur een PB via Facebook naar Jan Valster
Datum/Tijd
25/10/2026
15:00 - 18:00 uur
Prijs
Leden: € 10
Niet Leden: € 12,50

Volg ons ook op facebook